Thursday 5 March 2009

aaaaa...hmm...??...

Stateam aseara de vorba in bucatarie deasupra cratitei cu chestii sfarainde intr-insa si cu o tigara in gura ca Peggy Bundy despre actori buni. Cica sa sugerez eu nume de actori buni si sa vedem daca ne putem pune de acord prin exemple. Dintr-unu-ntr-altu ma pomenesc ca zic John Travolta. La care interlocutorul meu imi tranteste replica: "Zii mah tu un film BUN in care a jucat asta."

Ce-ai mah esti nebun? E ala... cum ii zice....aaa...plm...pai...hmm...nah.



7 comments:

  1. Look who's talking?
    Idilice filme...

    Michael?
    Destul de hazliu...

    Phenomenon?
    Predictibil, dar, nah... merge...

    Grease?
    Film de adolescenti nebuni...


    Ah, da.
    Swordfish. "People want happy endings; - give them happy endings"

    Face/Off
    Probabil cel mai bun film al lui... mai ales in tandem cu Cage... :D

    Pulp Fiction...
    Stiu ca a fost un film bun, dar inca nu l-am vazut... E singurul film al lui Tarantino pe care inca nu l-am vazut...


    I-ar raspunde intrebarii interlocutorului tau?

    ReplyDelete
  2. ok dupa aia recunosc ca am dat un search fiindca in clipa aia am avut un lapsus
    poate si pentru ca nu a facut un film memorabil care sa devina sinonim cu numele lui

    look who's talking - comedie de copii, simpatica, insa nu film serios

    michael si phenomenon - le iau impreuna fiindca sunt facute in aceiasi perioada. mie mi-au placut, dar nu sunt considerate a fi sclipitoare. dar astea raman cred preferatele mele

    face/off - daca iti spun ca la 13 ani cat aveam cand a aparut am fost obsedata de el si l-am urmarit timp de cateva luni pe oriunde ajungea prin bucuresti (l-am vazut la vreo 6 cinema-uri diferite) si a fost cred momentul in care am devenit constienta ca am inceput sa analizez tehnici regizorale din cauza lui john woo, etc etc etc ma crezi? mi s-a parut cel mai tare film facut ever pana la varsta aia :))
    dar neah, tot nu e rol de profunzime

    pulp fiction - as fi fost sigura ca incepi cu numele asta, fiindca a fost considerat cel mai bun rol al lui. da' nu poti spune ca pulp fiction a fost filmul "cuiva". este prea fragmentat si prea aglomerat sa poti spune ca travolta "a facut" filmul ala. nu l-ai vazut?! nu mai vorbesc cu tine :)))))

    swordfish - ma fac ca nu am vazut. ala-i film?...


    nu,in niciun caz nu l-ar satisface raspunsul asta. actorul lui preferat e sir anthony hopkins...

    ReplyDelete
  3. ce n-am vazut si am auzit ca e film serios e Primary Colors. Asta mi-a venit in cap cand am primit intrebarea insa cum nu-l vazusem nu puteam sa il sustin.

    ReplyDelete
  4. mnoh, pana acum 2 ani nu vazusem nici filmele din seria star wars...

    da, fata de sir anthony hopkins, imi pare rau, nu cred ca ar avea cineva vreo sansa de castig.

    probabil ar fi la egalitate cu sir michael caine, sau poate cu jack nicholson, al pacino, ori alti monstrii sacri...

    intr-adevar, fata de astfel de Oameni (cu O mare), nu prea ai cum sa ramai nemiscat, neclintit, ne, ne, ne...

    ce pot sa spun. are si travolta rolurile lui, intr-adevar, nu are un rol pentru care sa ramana in memoria spectatorilor (cum a fost pacino in scarface, sau, pentru mine, in Parfum de Femeie)

    cred ca dintre toate, daca ar fi sa aleg un film reprezentativ pentru travolta, as alege 2 (ca asa's io...): grease si face/off....

    dar cum ziceam, face/off mi se pare mai reprezentativ pentru duetul travolta/cage. Genial film....

    ReplyDelete
  5. genial dpdv regizoral, altfel nu vad cu ce vine nou... chestia cu schimbul de identitati mi se pare destul de rasuflata

    regizoral este o premiera zic eu. actiune "muzicala". nu se compara cu nimic din ce iesise pana atunci. de atunci insa s-au copiat multe.

    ReplyDelete
  6. mah, pulp fiction e bun, n-ai cum sa te certi cu el. (sau oi fi eu subiectiv ca-mi place tarantino - adica nu, io-s straight, imi plac FILMELE lui). face/off? - il eclipseaza cage? grease? nu fac fatza la filmul ala:(. io votez pulp fiction la "filme bune cu travolta.

    ReplyDelete
  7. da mah cuaie eu am zis ca pulp fiction e cel mai reprezentativ rol al lui, dar nu e un film pe care sa il asociezi numai cu el, uite cum i se zice lui clint eastwood de ex dirty harry sau lui russel crowe gladiatorul sau mai stiu eu ce :)

    ReplyDelete