Tuesday 19 May 2009

Neaparat


Sa va uitati la The Prestige, eu l-am prins fara sa vreau de 3 ori pe HBO si de 3 ori m-am uitat la el, mi se pare cu adevarat misto, chiar daca incepe sa mi se faca greatza sa il tot vad pe Hugh Jackman PESTE TOT. Are o poveste extraordinar de catchy, si, desi se puteau finisa putin unele faze sa nu te prinzi de cheia filmului, daca il privesti relaxat si nu critic sa ii aflii greselile, la final chiar o sa te poti bucura de surpriza in jurul careia se joaca scenariul.
Intr-o coaja de nuca, David Bowie a reusit sa joace, regizorul e acelasi de la Batman, decoruri superbe, dramatism la maxim, Christian Bale e baiat fain (din pacate numai pe ecran, pentru cei care au gasit pe youtube istericalele lui din viata reala), Michael Caine e incantator ca intotdeauna si da lectii de engleza (pentru cine il asculta cu urechile deschise), Scarlett e... nush pe mine nu ma impresioneaza fiintza asta de nicio culoare, dialogurile sunt pe alocuri sclipitoare, e mult mai bun ca The Ilussionist per ansamblu... pai si cam atat. Daca aveti ocazia sa va uitati, nu o sa vi se para timpul pierdut.

5 comments:

  1. eu am prins numai sfarsitul. sau, ca sa vorbesc ca la bucuresti, "am prins decat" sfarsitul. sau ca la cluj, "n-am prins numa' sfasitul". Ti s-a intamplat vreodata sa prinzi pe HBO un film numai la sfarsit, sa-l prinzi a doua oara de pe la mijloc si a treia oara cand s-a dus cam o treime din el? Mie da. Si parca nu mai are niciun dumnezeu si niciun cristos sa incerci sa-l prinzi si a patra oara sa vezi inceputul.

    ReplyDelete
  2. io de exemplu n-am vazut in viatza mea Die Hard 1 de la inceput, si l-am vazut de cel putin 10 ori :D

    ReplyDelete
  3. Hihi... eu votez pentru Illusionist, mi-a placut mai mult cum au jucat E. Norton si J. Biel, iar Prestige mi s-a parut ceva mai "fantastic".
    Poate ca epinde si de ordinea in care le-am vazut (intai Illusionist, apoi Prestige), dar oricum mi-au placut amandoua...

    ReplyDelete
  4. Super blogul !
    Trailer+film+subtitrare filme gratis 2009
    http://filme-gratis-2009.blogspot.com Intra si vezi !
    Bafta in continuare !

    ReplyDelete
  5. gata, gata, l-am prins si eu pe tot, acum mi-am amintit ca nu vazusem TOT sfarsitul. misto.

    ReplyDelete